En rolig detalj.

Hemma efter ytterligare en heldag i skolan, PM.et är väl färdigt nu I guess, nu är det bara opponeringen kvar. Ikväll är det myskväll som gäller för imorgon åker hjärtat utomlands i en vecka. Ja, han åker utan mig och det är lika sant som det är sagt. Men så går det när han har en farmor som fyllt sjuttio att fira, vi får åka tillsammans nästa gång helt enkelt.

Jag glömde att berätta en rolig detalj angående mitt bakande igår.. Jag stod där och läste på receptet, "kavla ut till en fyrkant". Nemas problemas - för den som har en kavel!! Jag fattar inte, hur kunde jag bo i Ljusdal i tre år utan att ens sakna en kavel?! Det är ju tur att man är lite kreativ ibland, jag fyllde en halvliters lokaflaska med vatten och kavlade på. Det fungerade hur bra som helst, brödet blev ju asgott! Hoppas ni kunde skratta lite gott åt det såhär på den lite halvsega måndagskvällen, och hoppas ni provar baka brödet. Det blev lite dålig kvalité på den receptbilden, ber om ursäkt för det.

Mina skor behöver motion, jag behöver bara lite inspiration och motivation.


» Charm är något som andra har och som gör oss missnöjda med oss själva.


♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0