Efterlängtad vila.

Idag är det lördag vilket innebär vila! Jag ska umgås med Jonas hela dagen och jag ska tillbringa hur mycket tid i soffan som helst. Eftersom det är så fint väder blir det nog en liten utflykt senare idag, men jag måste nog försöka plugga lite först. Tro det eller ej, men att börja plugga på universitet medför en hel del läsning, inte bara party.

Kvällen igår var i alla fall galet rolig, mycket härliga människor är med och gör våra kvällar och nätter. Hade nästan kunnar skippa den obligatoriska duschen jag alltid tar när jag kommer hem från krogen, jag var liksom rätt duschad ändå. Men så blir det väl när det blir rastlöst i benen redan vid elva, tre timmar på dansgolvet är ingen dålig motion.

Det får nog bli en over&out, men jag lovar att mitt bloggande ska återupptas när mitt liv antar sin normala skepnad igen.



» Det som verkligen smickrar en människa är att du anser henne värd smicker.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0