Brudarna för kvällen.

Passar på att uppdatera er lite om min händelserika vardag medan jag väntar på Jennie och Signe, de tappra brudarna som gör min fredagkväll mindre ensam. Tänk att jag hade planer på att sitta hemma och plugga ensam en fredagkväll. Som tur var satte Jennie stopp för det, hon var tydligen rädd för att jag skulle bli deprimerad. Så nu är jag alltså fixad och klar för ytterligare en kväll på stan. Och vet ni vad?! Jag ska inte upp klockan sex imorgon bitti! Satan så skönt det ska bli att slippa den där klockan. Imorgon är det däremot flottrace, men eftersom vi inte ska samlas förrän klockan tolv blir det ju en helt acceptabel sovmorgon. Sen på kvällen är det introsittning, hata dresscoden, men man får väl göra vad man kan. Kul blir det, garanterat!

Nu tycker jag att mina brudar för kvällen kan dyka upp, det börjar bli lite tråkigt, för att inte tala om torrt i halsen.. ;)



» Hälsa är summan av alla de sjukdomar man inte har.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0