Bättre humör.

Ja, jag har varit på bättre humör. Jag har panik över vårt PM och jag ifrågasätter hur man kan ha så mycket att tänka på när det är den första kursen man läser på universitetet. Borde inte en lärare i organisation och ledarskap kunna organisera det här bättre?!

Kom hem från skolan strax innan sju så nu ska jag äta middag. Sen är det väl bara att fortsätta plugga det som tillhör det individuella pluggandet. Hate it. När idol börjar tänker jag dö i soffan. Ja, det tänker jag.

Underbara, mänskliga, begripliga, överkomliga, personliga gymnasietid.



» Mer arbete betyder större framsteg. Men framsteg innebär emellertid också mer arbete.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0