Avbrott.

Alla dagar är inte bra dagar och idag var tydligen en sån där obra dag. Och för att tala luddigt klarspråk, det är tur att jag oftast kan behärska mina bloggutbrott med tanke på diverse saker. Men %¤#&%/=# vad jag _________ ibland. Ja, så är det.

Tusen tack bästa Patrik för en toppenkväll i alla fall! Självklart även tack till övriga gänget, Fred, Andrea, Emma och Johanna! Lite avbrott i tentaplugget och från de övriga frustrationerna behövdes. Verkligen.

Sjukt söt bild på en sjukt go Emma.
(Jag sa ju att den var för bra för att hamna som en i mängden bland andra festbilder;)



» Egoism är att leva som man vill leva, det vill säga att kräva av andra att de lever så som man vill.

J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah jag förstår vad du menar ;) hahah! Söto!

2010-09-28 @ 23:59:12
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0