Andas.

Andas.
Andas.
Andas.

Rensar hjärnan med film och mys tillsammans med den effektivaste studiecirkeln ikväll. Förutom vissa bortfall är det såklart partylinan. Jag borde verkligen inte, för jag vet att jag kommer känna mig så fruktansvärt dålig om jag inte fixar tentan, men någonstans vill jag ändå tro att mina lugna vänner har rätt. Jag kanske inte skulle lära mig så mycket efter elva timmar i skolan om jag sitter helt själv och bara nöter och nöter. Diskussion är helt klart den effektivaste formen av inlärning för min del.

Sa jag att jag är sjukt irriterad på vår överambitiösa lärare? Nej, tur, det är nog säkrast att inte göra det. Men ja, det höjde ju inte det redan halvtaskiga humöret om man säger.

Andas.

Andas.

Försökte beskriva vår stuga, paradiset, för studiecirkeln idag. De var visst sugna på en helg där. Här har ni utsikten, take it or leave it.



» Uppriktiga känslor ger alltid upphov till dålig poesi.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0