Viljan och måsten.

Det gick som sagt rätt bra att plugga så länge jag höll mig till att sitta och verkligen förstå det allra mest grundläggande. När det kändes som bäst tänkte jag göra det som kommer på föreläsningen imorgon och pang så kände jag hur det här är kört igen. Synd att den här helgen inte hade en dag till, för då skulle jag hinna bearbeta mig igenom boken fram tills dit vi kommer vara imorgon. Men jag hoppas jag kommer kunna plugga mycket i veckan, det behövs. Om jag lyckas bearbeta mig fram som jag planerat tror jag att jag kan slippa den allra värsta tentaångesten nästa vecka. Nu ska jag bestämma mig för om jag ska se på teve och sticka eller plugga.. Synd att viljan alltid ska skilja sig från måstet.


Och mina nya höstgardiner bara ligger i sina påsar.. Undrar om jag kommer hinna få upp dem innan jul?!


» Den som kan något gör det. Den som inte kan något undervisar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0