Klaga sönder.

Nackspärren känns fortfarande sådär gött så fort jag råkar röra mig fortare än en snigel. Riskudden har varit min bästa vän hela dagen och jag har tagit bra många vändor mellan skrivbordet och micron bara för att värma på den. Hoppas verkligen att det inte är långvarigt, det är ju till och med jobbigt att läsa när man stelnar ihop i läget man råkar hålla huvudet i tre sekunder för att läsa en rad. Usch vad jag klagar, men lite synd kan jag få tycka om mig själv.

Middagen är avklarad, att köket ser ut som en kaos tänker jag inte inse. Synd att det är så svårt att vika huvudet bakåt för att kolla lite högre än diskbänkshöjd bara.. Jag skulle behöva gå och handla också, för jag har inget idolgodis. Det går ju inte att sitta i soffan och mysa framför idol utan godis, det är ett faktum.. Det är också ett faktum att det kändes sjukt långt och kallt att gå till ICA.

Nej, nu måste jag avsluta inlägget innan jag klagar sönder hela bloggen.

Ett minne blott!

Det nya exemplaret, 9 veckor senare, utan hål rätt igenom!



» Skandal är skvaller som blivit tråkigt genom moral.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0