Superduon.

Efter min långa promenad blev det lite korvstroganoff till middag och när det var överstökat pallrade jag mig ner till Kristina och mådde gott en stund. Te, ballerinakakor och en massa babbel tackar man ju inte nej till bara sådär.

Hoppas det fina vädret håller i sig imorgon, undrar om Emma är lika nyfiken som mig på hur det kommer gå. Vi ska jobba, typ. Som lekledare, typ. Åt femtio norska kommungubbar, typ. Ja, det är precis lika konstigt som det låter. Men det ska bli riktigt spännande, får kanske öva upp engelskan med, elleeer?!

Superduon in action, det kan ju inte bli annat än bra imorgon!


» Handlingen skapar större förmögenheter än klokheten.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du? Det kan inte gå fel, för du är grym och tillsammans är vi grymmast! ♥

2010-10-07 @ 23:24:51
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0