Som på rosa moln.

Okej, idag har varit en lite körig dag och eftersom jag som studsat fram som på ett rosa moln har inte datorn fått så mycket uppmärksamhet idag. Vi har varit på stan och fikat, varit på Lillänge en sväng och sen har jag även pluggat lite inför föreläsningen imorgon. Jonas köpte en prinsesstårta för att fira att jag lyckades så bra med min första tenta, så han, jag och Mona fikade det innan Mona åkte tillbaka mot Timrå.

Ja, det var väl min dag det. Nu har vi haft söndagsmys med film och en massa tända ljus. Nu har det blivit dags för att krypa ner i sängen för imorgon är det en ny vecka som väntar och jag behöver förmodligen all energi jag kan få. På en gång jag fick se att tentan gått bra fick jag ett blytungt huvud och förmodligen en liten febertopp. Snacka om att man kan ha spänningar i kroppen som man inte känner av. Men det gick över nästan helt, så imorgon har jag tänkt vara fit for fight. Men då behövs lite sömn.

Kanske vågar ta mig an universitetslivet ändå, utan att vara helt förskräckt?!



» Idealism är förmågan att se människorna som de skulle kunna vara om de inte vore som de är.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0