Sjukt nöjd.

Föreläsningen idag gick relativt bra, över förväntan. I alla fall fram till sista kvarten då jag verkligen stendog. Jag kunde verkligen inte lyssna, all min uppmärksamhet gick åt till att hålla ögonen öppna. Men som sagt, i övrigt förstod jag en hel del och jag har inte gett upp hoppet om att slippa en omtenta i det här annars rätt så röriga ämne.

Och vet ni?! Jag fick B i förra kursen, Organisation och ledarskap! Det är så sjuuukt skönt och jag tycker att det är asbra för att vara första kursen på universitetsnivå. Dessutom bör man ha i åtanke att den där kursen hamnade i ganska lite fokus med tanke på nollningen också, jag tentapluggade ju i typ tre dagar. Vet inte hur mycket de andra mindre uppgifterna bedömts, men för mig spelar det ingen roll för jag är bara sjukt nöjd!

Mitt hjärta är så överlägset bäst, inte nog med att han lagar mina kläder om de går sönder sekunden innan festen, igår putsade han fönster och bytte till höstgardinerna jag inte hunnit få upp i både vardagsrummet och köket.


» Rätar ut frågetecken gör man bäst genom att säga vad man tänker istället för att göra tvärt om.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, han är duktig Jonas. Men nu vill man ju gärna se lite bilder också på hur det blev!

2010-10-28 @ 17:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0