Sakta men säkert.

Okej, det går sakta men säkert framåt i boken, men för mig kunde det gärna få gå lite fortare. Efter att jag just fått lite luft när jag varit på skolan fram och tillbaka är det nu dags att fokusera igen, helst för sista gången idag. Jag tänkte att om jag kör kör kör non stop tills jag har gjort det jag tänkte idag, då är jag ledig sen. Jag tror dock inte att principen fungerar, jag har bestämt mig för att inte bara göra utan faktiskt förstå också. Det får helt enkelt gå i sakta mak så jag får ut det jag vill av det.

Det är riktigt härligt väder, men finns inte tiden för att vara ute så finns den inte.



» Skynda långsamt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0