Rätt effektiv.

Såg till att eftermiddagen blev rätt effektiv med plugg och pyssel för att sedan unna mig kvalitetstid med Andrea på relaxen på badet. Det var hur skönt som helst och nu är jag mosigare än någonsin. Överväger starkt att äta något för att sedan gå och sova, jag sov askasst natten som var utan anledning så några extra timmar inatt kan behövas.

Just det, snön fullkomligt vräker ner. Men det är borta imorgon för då ska jag och Andrea hämta upp världens bästaste Emma på flygplatsen utan vinterdäck. Äntligen äntligen äntligen är hon vår igen, och frisk dessutom! Emma, jag lovar att du blev sjuk av söderluften, har man varit här uppe en gång tål man ingen annan luft sen förstår du väl?!

Nej, nu är jag hungrig. Inte så jag är grinig, men det blir jag säkert snart om jag inte skyndar mig att få i mig något. "Ledig" dag väntar imorgon, det vill säga tvätt mellan 7.oo - 12.oo, rallybrud till Frösön vid 12.oo, byte av gardiner, städning av badrummet, dammsugning och golvtorkning, träning, (inte bara relaxen), matlagning för middag med Andrea, och kanske Emma?!, och en massa massa plugg. Prioriteringen kommer inte vara den bästa, som vanligt, men jag ska försöka vara klok och vis.

Det var ju varmare i jacuzzin, tack och lov!



» Det finns inga järnvägar till framgång.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0