Ovärt.

Ja, jag tycker det är astöntigt att ta bort taggar på facebook. Man ser ut som man gör, och inte kan man göra nåt åt det heller, deal?! Folk tycker det är kul att det finns bilder och att nån orkar lägga upp dem, men när man gör det och har suttit och fixat för att taggarna ska finnas och för att bildtexterna ska göra det hela lite roligare känns det fett ovärt när en massa taggar är borta sen. Orka liksom.

Jag är hemma idag. Verkligen hemma hemma. I vårt röda hus med vita knutar mitt i skogen. Hemma hos min katt. Jag kände att behovet av miljöombyte var ett faktum, så jag och Jonas åkte strax innan tolv. Nu ska jag gå och hänga tvätten, inte för att tvättiden tar slut snart, bara för att tvätten är klar. Jag har nog aldrig varit hemifrån så länge som en månad, och det har gått utomordentligt bra att inte sakna det tills nu. Borta bra, men HEMMA bäst! Jag älskar skogen, grusvägarna, sjöutsikten, tystnaden och mammas hemgjorda mat! Så det så!

Sambo är sjukt svårflirtad idag när det var så längesen jag var hemma, men han har börjat mjukna lite nu i alla fall.



» Bättre ensam än i dåligt sällskap.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Håller helt klart med dig "Borta bra, men HEMMA bäst".

2010-10-02 @ 15:44:57
URL: http://jasminejassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0