Nej nej nej.

Nej nej nej! Jag känner hur min nacke smygaktigt blir stelare och stelare. Nackspärr nu, varför då?! Jag har inte suttit i något drag, jag har inte sträckt mig och som jag klär på mig när jag går ut kan jag inte ha blivit kall. Hoppas på att det blir kortvarigt och att iprengel kan lindra så musklerna vaknar till igen. Scarfen borde också götta till det lite, så det blir varmt och mysigt åt nacken. Men så mystiskt bara, och så onödigt!

Det hänger snö i luften och jag fryser ihjäl när jag går ut i vinterjackan från ifjol. Jag som aldrig varit frusen av mig är inte riktigt van att behöva frysa jämt, men tur att jag uppgraderat vinterjackan till årets vinter. Jag kommer se ut som en michelingubbe, men jag kommer vara vaaarm!



» Tankar är i regel ett hinder för en lyckad konversation.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0