Någon manad.

Tog en liten sovmorgon idag, men vid åtta var jag ute på en liten morgontur i springskorna. Sjukt vad ont jag får i fotsulorna av dem nu, hoppas jag bara är ovan för jag tänkte inte köpa nya skor förrän till våren! Gelen i sulan får helt enkelt hålla ut lite till och inte gå och stelna ihop.

Nu har jag suttit och pluggat en stund, tog en liten paus nu för att hinna med sådana här viktigheter. Kom på att jag borde ta fram något ur frysen för att kunna laga någon middag, men vad skulle det kunna vara?! Det ligger ju en hel del spännande saker där, så något ska jag nog hitta på.

En promenad ska jag också ta någon gång under tidig eftermiddag, så om någon råkar läsa det här och känner sig manad att göra mig sällskap så har ju du förmodligen mitt telefonnummer.

Tänkte att jag ska lägga upp en av de få bilderna som finns då jag står på ett par skidor och dessutom ser rätt proffsig ut bara för att skrämma Emma lite! ;)



»  Jag önskar alla jag älskar en liten smula galenskap – det skänker hjärtat glädje.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0