Måndagsfika.

Förra måndagen var det ju kanelbullens dag och då myste jag och Emma med en kanelbulle och ett glas mjölk. För att hålla den mysiga måndagsfikan vid liv slår vi på stort idag, för av någon anledning har kylskåpet här hemma överfyllts med härligheter. Ikväll består därför fikat av prinsesstårta som Jonas köpte för att fira min tenta, blåbärspaj som jag bakade för att vi fick middagsgäster i lördags, banankaka som jag bakade till idolkvällen i fredags och en äppelkaka med maräng som Jonas mamma hade med sig från Sundsvall. Hur kommer vi någonsin klå denna måndagsfika?!

Jag och Emma är rätt bra på att ha roligt oavsett omständigheter, men när vi äter lite för mycket socker.. Ojoj..

Det där var myyycket sent på kvällen ja.



» Det finns tre sorters vänner här i världen; vänner som älskar dig, vänner som inte bryr sig om dig, och vänner som hatar dig.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0