Kvällseffektiv.

Har precis skurat golvet i hallen efter dörrgubbarna, så nu är det rent och snyggt igen. Jag och riskudden är bästa vänner fortfarande och jag tror vår vänskap utvecklats till något som liknar en nackspärr på tillbakagång. Imorgon har jag en dag fylld av plugg att se framemot, men det är även en del annar pyssel jag skulle vilja göra, exempelvis koka senap och riva upp den där för breda halsduken för att göra en smalare variant. Jag får helt enkelt hoppas på att tiden räcker till mer än plugg.

Over and out, jag är himla trött så jag siktar mot sängen. Imorgon kommer inga dörrnissar, imorgon ska jag ha soooovmorgon, fast bara till nio kanske, annars blir det för sent för en morgonpromenad innan frukost. Men ändå. Jag ska inte kliva upp halv sju i alla fall.

Imorgon är en annan dag.



» Förräderi – det är en fråga om vem som segrar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0