Kötta på.

Har avverkat ytterligare en morgon då jag fick släpa mig upp ur den varma goa sängen klockan halv sju. Om det inte vore så kallt att kliva upp tror jag det skulle vara mycket enklare, jag förfryser ju! Och om jag vrider upp elementet så blir det för varmt istället. Jag måste nog jobba på finkänslan på termostaten..

Var hos Andrea vid åtta och då gick vi och gymmade, köttade på som fasen på både crosstrainern och spinningcykeln, så nu löste jag problemet med att kunna röra mig normalt imorgon igen. Körde lite styrka också, men de flesta av mina muskelgrupper var inte så sugna på det sen sist. Det är nog bäst att börja lagomt.

Vi har fått en ny dörr, äntligen!! Eller ja, den är ju inte färdiginmonterad, det glipar på alla sidor om den och den har inget handdtag, men det är en ny dörr utan plywoodskivor! Och den har titthål, så nu slipper jag vara livrädd när jag öppnar dörren då jag inte väntat mig besök. Och framförallt, vi kan få in posten i hallen ♥ Lovely!

Nej, nu ska jag passa på att plugga medan dörrgubbarna är och handlar och äter lunch, sen blir det väl fullt hus igen. Kvällen är helt oplanerad och jag vägrar sitta hemma ensam en fredagkväll! Så den som har några spännande planer hör bara av sig, okej?! Bra.

Det börjar bli dags för hårfärgning och jag skulle kunna tänka mig brunt såhär mot vintern, men av erfarenhet vet jag ju att det inte är så populärt hos vissa (läs familjen) att jag färgar det så. Just typiskt.


» Tråkighet är allvar utan innehåll.

♥        J e n n  i f e r .

Kommentarer
Postat av: Marie

Nästan hela släkten har/haft brunt hår så varför kan inte du ha det? Det är då inte många blondiner i den här släkten...

2010-10-22 @ 13:31:53
Postat av: Jennifer

Klart jag kan ha brunt hår, men det är ju inte kul när många runt omkring en inte tycker det är fint.

2010-10-22 @ 14:40:57
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0