Kanelbullekväll.

Har ätit världens godaste gryta till middag, jag älskar att laga mat på en höft! Receptet har jag inte tid att ge er nu, men jag lovar att det kommer tids nog. Nu har jag tänkt gå igenom lite från föreläsningen idag, och sen ska jag kika lite inför föreläsningen imorgon. Sen kommer Emma hit, vi ska nämligen fira kanelbullens dag med att äta kanelbullar såklart! Kanelbulle + Mjölk = Mums!

För att prata lite studier, extern redovisning kan nog bli en rätt intressant kurs. Jag vill inte såga läraren som de flesta hört så illa om efter första lektionen. Nog för att han var lite vimsig, men efter idag kan jag inte påstå att jag uppfattar honom som dålig. Vem vet, ju fler lektioner vi har desto mer kommer det ju visa sig, men jag vill som sagt inte såga honom redan efter idag.

Nej, nu lite plugg och sen kvalitetstid, eller kanelbulletid, med Emma. En sån måndagskväll kan man inte klaga på!

Kursböckerna kanske har en intressantare insida än utsida?! Döm inte hunden efter håren!



» Säkraste sättet att dölja sin begränsning är att inte överskrida den.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0