Kan man ens kalla det jobb?

Okej, idag har jag alltså jobbat lite på förmiddagen, om man nu kan kalla det jobba. Mickey, som jag var i samma grupp som under PM-skrivandet, har ett företag som sysslar med lite teambuildingaktiviteter åt företag som hyr in dem. Det var alltså sådana slags aktiviteter som norskarnas förmiddag skulle fyllas med, och jag och Emma hamnade nere i Badhusparken med en varsin station. Jag hade hand om en station där gruppen skulle ha ett varsitt kort rör och bilda en kedja så att en tennisboll kunde rulla igenom rören i en bana, om ni fattar?! Och Emma hade en station där gruppen hade ögonbindlar och ett grovt rep som de skulle lägga som en kvadrat. Det var sjukt kul, särskilt när någon tände till och började hetsa på norska. Detta språk är så galet mysigt och roligt att lyssna på!

Det gick i alla fall hur bra som helst, och jag tvekar på att man kan kalla det jobb eftersom jag skrattade mig varm, för det var verkligen superkyligt ute! Om jag vågade skulle jag lägga upp en av filmerna från "repleken", det var sjukt kul när de fumlade runt i ögonbindlar! Men med tanke på integritet and so on vågar jag inte riiiktigt, ni får fritt fram att fantisera istället! Hoppas på fler sådana där events, lätt att jag ställer upp. Särskilt när man får världens kungligaste kollega också!


Superduon made it, och vi är redo att ställa upp igen, (särskilt om det är norrmän)!

» Det bästa sättet att behålla en hemlighet är ibland att hålla hemligt att det är en hemlighet.

J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0