Inte det mest spännande.

Föreläsningen för dagen är avklarad och tre timmars evigt tjatande om moms är inte det mest spännande man kan bli utsatt för vill jag lova. Nog för att det är bra att en lärare är tydlig, men man behöver inte utgå ifrån  att studenterna inte fattar ett skit. Extra tråkigt blir det när det verkligen är basic bokföring, det har jag hållit på med så mycket innan. Det känns superbra att få en repetition i allt, fast det inte var så längesen sist så är det ju inte färskt i huvet direkt. Men jag tror inte att nån av oss i klassrummet har behov av att han säger samma sak åttioelva gånger, vare sig man läst ekonomi innan eller inte.

Resten av dagen ser rätt ledig ut. Jonas började nyss med ett projekt att sortera i nån garderob, vilket innebär att han har hunnit starta upp fyra ytterligare projekt som han sedan irrar emellan. Ni vet, "Ja just det, nu låg den här som skulle fixas sådär... Nejmen, var det hääär den var, ska bara göra det här innan jag gör det där...". Så det blir spännande att se vad som blir klart idag och vad som inte blir det. Jag har i alla fall tänkt leta upp syaffären nere på stan, jag behöver en virknål i rätt storlek vilken är en Boye 4, tror jag?!.

Just det, jag har hämtat ut tentan idag också. Resultatet som kom på mailen stämde, skönt!



» Alla människor är födda jämlika. En hel del har kommit över det.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0