Hemska uppvaknande.

Vaknade och hade en puls på tvåhundratrettio idag, det knarrade i dörröppningen till sovrummet och dörren gled sakta upp. Lagom tills jag höll på att få en hjärtinfarkt säger Jonas, "God morgon älskling". Gud, tur att man inte bor i USA så man får ha vapen som man vill, hade jag haft en pistol i sängbordet hade jag skjutit. Fy satan vad rädd jag blev! När man sover och somnar ensam, och vet att man ska vakna ensam dagen efter, då är det inte lätt att inse att det bara är Jonas som kommit hem lite tidigare än planerat.

Nu har jag och Jonas varit på utflykt med Andrea och hennes gamla klasskompis Emma. Vi turistade lite på Frösön, kollade gräddhyllan och utsikttornet. Hade såklart med picknick, så vi åt gårdagens pizza, banankaka, chokladbollar och fruktsallad medan vi spanade efter Storsjöodjuret. Vi fick till och med syn på det, eller var det kanske en paddlare?!

Nu håller jag på och bakar blåbärspaj, middagsgäster ikväll. Jonas mamma och syster kommer och äter, sen är det hemmafest hos någon jag inte vet vem det är, så jag ska nog försöka hoppa in i duschen snart också. Och dammsuga var det med ja. Heja heja!

Tonight's gonna be a good night!



» Det är inte avgrunden som är avgörande utan nivåskillnaden.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0