Helt grymt.

Afropowerdance är gryyyymt! Synd att det bara är på måndagar, jag skulle lätt kunna gå på det fler gånger i veckan. Men samtidigt är det väl tur att det inte är oftare än så, då skulle jag ju inte lyckas träna något annat. Imorgon blir det nog gym, simning och relax efter en pluggdag på förhoppningsvis åtta timmar. Har ingen föreläsning men tänkte ändå försöka ta mig upp vid halv sju för att hinna ut och gå och äta frukost och sånt så jag kan börja plugga vid klockan åtta.

Saknar min älsklingkissemiss, hur mycket som helst.



» Säkraste sättet att dölja sin begränsning är att inte överskrida den.

J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

Själv planerar man "sovmorgon" till typ 11! Haha, jag fattar inte hur du orkar. Jag är verkligen allt annat än en morgonmänniska! :P

2010-10-25 @ 23:08:35
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0