Helgplaner.

Igår blev det inte mycket bloggande, ber om ursäkt för det men jag hade fullt upp med annat. Eller okej, inte fullt upp, men jag råkade köpa garn och började sticka på en halsduk så det var där jag satt när jag hade en ledig stund. Med hjälp av mammas och Signes telefonförklaringar lyckades jag dessutom klura ut hur man stickar avigt, så nu är det bara att sticka på för fullt.

Idag har jag föreläsning mellan klockan ett och fyra, sen åker jag och Jonas till Timrå för att vara hos Mona och shoppa lite på Birsta i helgen. Mona har även lovat mig att vi ska plocka svamp! Eller, jag har bestämt att vi ska göra det och så får hon helt enkelt följa med och visa mig vilka som är ätliga och inte.

Måste bara nämna att jag hämtade ut mina böcker till nästa kurs igår. Det var någon som sa att böckerna till kursen vi läser nu, Principbaserad redovisning, måste se ut som de tråkigaste böckerna i världen. Jag lovar, denne någon har inte sett böckerna till nästa kurs, Den nya ekonomistyrningen. De ser så tråkiga ut så man blir gråtfärdig, inte bra!

Nej, det är en del kvar att fixa inför i eftermiddag, so long så länge!

Det är snövarsel, brrrr.. Var tog sommarklänningarna och solen vägen?



» Våra viktigaste tankar är de som motsäger våra känslor.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Lena

http://www.youtube.com/watch?v=mwCVEgXlQqw&feature=related

2010-10-15 @ 08:34:28
Postat av: Marie

Jag tar för givet att det var alpackagarn Du köpte...

2010-10-15 @ 12:36:08
URL: http://www.alpacka.nu
Postat av: Jennifer

Tack Lena, det där kan bli behövligt!



Nej Marie, det var ett riktigt härligt garn som är väldigt tjockt, jag ville inte sticka med nåt garn med tunna trådar, det man stickat ser så platt och tråkigt ut då.

2010-10-17 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0