Hela helgen.

Bloggandet befinner sig under all kritik, jag vet jag vet! Jag har bara inte riktigt hunnit, men jag kör en snabb sammanfattning av de senaste dagarna.

§ I torsdags skolkade jag från Östersund, jag och Jonas åkte mot Sundsvall för att slösa pengar på Birsta City och IKEA, för att plocka svamp och för att bara ta det lugnt.

§ I torsdagsnatt fick vi extraljusen på Jonas bil stulna, inte okej..

§ Det medförde ett onödigt dåligt humör genom så gott som hela Birsta och IKEA vistelsen under fredagen.

§ På lördagen var det pangväder så vi åkte ut till Åstön för att hämta en byrå, träffa Jonas mormor och morfar och så plockade vi en hel del trattkantareller.

§ Kompletteringslistan prickades av på IKEA eftersom det dåliga humöret under fredagen gjorde att en del saker skippades då. Mamma och pappa kikade sedan förbi hemma hos Mona och efter det åkte vi tillbaka mot Östersund igen.

På allt detta kan även tilläggas att jag stickat en halsduk, en halsduk som nu ska rivas upp och göras om eftersom den är väldigt väldigt bred. Men jag har inte lessnat än, så det ska nog gå att få till en smalare variant.

Ja just det, igår köpte jag gymkort på StepIn. Jag och Andrea var på Badet igår och simmade lite. Jag är lite krasslig i både näsan och halsen så jag vågar inte sätta mig i några maskiner på gymmet än. Däremot ska vi dit och mysa i relaxen ikväll när vi är klara med alla våra missions. Jag har klarat av en hel del på min lista, men långt ifrån allt. Nu har det i alla fall blivit dags för mat - mammas kålpudding! Love it!

Andrea smakade min Pekingsoppa igår och gillade den, alltid kul när maten man lagar är uppskattad och omtyckt! Jag tänkte att jag skulle påminna er om att prova laga den och därför får ni receptet här. :)



» Jag kan vara stark ensam, men inte utan dig.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0