Härliga höst.

Efter att ha avverkat morgonpromenaden, frukost och lite annat pyssel är det dags att ta tag i plugget. Belöningen om jag pluggar på rikigt bra är att jag får ta mig tid att gå och träna ikväll vilket jag redan bestämt att jag ska. Alltså är det bara kvar att plugga riktigt bra.

 

En härlig morgonpromenad då solen stekte mig i ansiktet så jag inte såg ett smack. Det är en sann höstmorgon det!


» Förlora en timme på morgonen och du jagar den hela dagen.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: emma p

kattne har fått sno! det kan du hälsa andrea ;D

2010-10-24 @ 14:12:20
URL: http://emmanews.blogg.se/
Postat av: Anonym

snö, såklart...

2010-10-24 @ 14:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0