Hälsingeluft.

Det börjar ta sig nere i stugan, köket börjar likna ett kök och om jag gissar rätt kommer jag inte se Jonas mer imorgon än vad jag gjort idag sen vi kom hem. Men det är bra att han är med och snickrar och pysslar, jag är ju inte den händige i förhållandet så att säga.

Har varit ute på en promenad och andats den underbara hälsingeluften. Det känns skönt att byta ut surjämteluften ur lungorna ett tag. Mörkret har infunnit sig och jag är fortfarande lite frusen sen promenaden så innan mamma åker och jobbar natt ska vi dricka lite glögg. Blev helt galet sugen på det när vi satt och åt middag, och här har vi inga särskilda regler för när man "får" börja tjuvsmaka på lite julsmaker. Vad ska det vara bra för liksom?!



» Det heter sunt förnuft därför att det inte smittar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0