Fullt upp.

Fullt upp som vanligt, klev upp vid sju och tog den där burriga morgonpromenaden, kom hem och åt frukost och pluggade lite innan föreläsningen. Satt på föreläsningen mellan 10.oo - 13.oo och åt lunch här hemma med Andrea. Sen blev det badet, simmade i ungefär en halvtimme och sen unnade vi oss några minuter i kanelbastun - love it! Så nu hoppas jag att kycklingen inte vill ta på sig allt för lång tid i ugnen, sen är det bara att smocka i sig lite mat innan jag, Andrea och Emma ska ner på nyinvigningen som Indiska har. De har renoverat butiken så nu är det 20 % på hela sortimentet ikväll. Det ska bli kul att kika lite där i alla fall. Sen är det ju såklart bondemys, och innan det till och med lite halv åtta hos mig mys. Helt perfekt onsdagkväll med andra ord.

Men först lite panikplugg, en rad eller två kan jag ju skriva i alla fall.

Soffhäng hos en av världens mysigaste tjejer väntar! :)


» Somliga blir elaka av blygsamhet; de tror inte att ett slag som kommer från så obetydliga människor som de är, kan träffa hårt.

♥         J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0