Full fart.

Morgonpromenaden är avklarad och fyra tvättmaskiner är upphängda. Två tvättar kvar att hänga och sen blir det plugg. Tänkte under min första pluggpaus knalla iväg till ICA och köpa blomjord så jag i min andra pluggpaus kan plantera min ljung i krukorna som ska hänga ute på balkongen. Vid tjugo i tolv hämtar Andrea upp mig så vi kan åka ut mot Frösön och hämta Emma, sen blir det en snabb lunch för att ta itu med mer plugg. Därefter ska jag dammsuga och dona på, och jag har lovat att ha med mig en banankaka till bondemyset hos Johanna ikväll så jag ska baka också. Sen ska jag laga middag och äta med Emma och Andrea, och här sitter jag och gör inget vettigt alls.. Undrar just hur det här ska gå ihop jag, men det ska nog ordna upp sig.

Love it!



» Vill man så går det.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: emma p

gud vad hungrig jag blir! speciellt på några bitar banankaka ;D

2010-10-20 @ 15:28:54
URL: http://emmanews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0