Förvirrande.

Föreläsningar är förvirrande när studenterna kan mer än läraren och det känns jobbigt att veta en sak när man går i i klassrummet och inte veta samma sak när man går ut därifrån eftersom det då blivit så tillrört. Det som också är synd är att jag verkligen gillar ämnet, det skulle ju kunna vara hur intressant som helst.

Solen skiner i alla fall, så jag och Jonas kanske cyklar ut till Lillänge och köper lite målarfärg. Ikväll är det dansmatta med en massa folk på multichallenge som gäller. Patrik ska visa oss hur det går till kan man väl säga. Men först ska jag plugga, för det man gör idag slipper man göra imorgon!

Jag och Emma, dreamteamet, fick vår lön idag, och jag måste då bara säga att det var en ordentlig lön för att stå och tokskratta en hel förmiddag. För det var ju inte direkt besvärande att dricka kaffe och äta godis gratis inne på Clarion Hotel heller. Så det gör vi om fler gånger!

EMMA! Hur sent var det där då?! ;)



» Abstinens är lättare att klara av än måttlighet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

aah, din lön ligger ju fortfarande påmin hatthylla. ILLA av mig! Du får den så fort det går! :) btw, det var senast!!!

2010-10-19 @ 22:44:45
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0