Finbesök.

Mamma och pappa har anlänt och i och med det blev det full fart här trots fredagskväll. Mamma har klippt tyg för att hjälpa mig sy kuddar och gardiner imorgon, hon anlände med symaskinen i högsta hugg. Pappa har gjort potatisgratängen till middagen och kom med fritösen i högsta hugg, det vankas nämligen fondue, mums!

Jag har pluggat ganska många timmar idag, har skrivit igenom boken så nu har jag en bok i principbaserad redovisning på trettio sidor istället för trehundra och det känns ganska bra. Hann inte med att göra några övningar idag, men jag har ingen panik för än är det många dagar kvar. Nu tänker jag mysa när mamma och pappa är här istället. De skulle ha haft med sig Sambo bara, då hade fredagen varit helt komplett. Jag saknar ju min gosegris, som vanligt.

Mammas ståtliga fina prins ♥


» Att be om ursäkt är att lägga grunden för ännu en förolämpning.

♥        J e n ni f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0