En vanlig måndag.

Hemkommen efter en föreläsning och lite biblioteksplugg. Jag hoppas jag hinner skriva ikapp tills nästa föreläsning på onsdag, det skulle vara skönt att sätta sig på en föreläsning och verkligen förstå istället för att sitta där och bara kämpa för att inte känna sig som en gigantisk nolla.

Pluggar nu fram tills middagsdags, och sen får jag se hur mycket det blir gjort mellan middag och afrodansen för den ska jag och Andrea på klockan halv sju. Det ska bli kul att prova på det faktiskt, även om jag inte var överdrivet taggad just idag. Hade hellre suttit och pluggat som ett as, så att jag verkligen hinner klart innan onsdag med det jag planerat att göra..

Spännande dag jag haft, njae. Men det är väl rätt typiskt för en måndag antar jag.

Skulle mycket hellre sitta i mitt älskade soffhörn. Men nejdå, inte ens en tanke ditåt.



» Om en sak är värd att göras är den värd att göras för sent.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0