Effektiv morgon.

Har haft en rätt effektiv morgon, fortsätter dagen såhär kommer jag få mycket gjort. Klev upp vid sju och var ut och sprang en sväng, riktigt tugnt att ta sig upp ur sängen men det är värt det efteråt. Jag blir så pigg när jag tar mig ut i den kyliga luften på morgonen. När jag kom hem blev det en dusch och frukost, och nu har jag precis dammsugit och torkat golv. Det var någon som lekte kladdmaja i fredags, jag hade kletiga fläckar av öl eller något annat trevligt på golvet i hela lägenheten. Men nu är de borta och jag har hunnit med allt tills klockan halv tio.

Börjar skolan vid tio idag, har föreläsning till ett och sen ska jag nog ner på stan en sväng. Vad jag skulle handla har jag såklart glömt, och inte har jag skrivit ner det heller. Jag kommer nog på det, tids nog.



» Matematik är den vetenskap där man inte vet vad man talar om, än mindre om det man säger är sant.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0