Det där nötskalet.

Idag har väl inte varit lika pluggeffektiv som jag hade tänkt, men det jag väl pluggat har jag nog fått in. Christelle har varit här och pluggat med mig och då är det klart att det finns en massa annat intressant att prata om. Mitt liv i ett nötskal har gjort sig påmint. Jag bar hem åtta liter blomjord igår från ICA, trots nackspärr, för att plantera min ljung idag. Det jag inte tänkt på är att de kanske fryser fast i plastkrukorna om de står ute på balkongen.. Nu står de i alla fall på upptining i vardagsrummet, jag kan ju hoppas på att kunna plantera dem ikväll. Två av dem hade jag redan tagit ur plastkrukorna så de har jag hängt upp. Det ser lite mer ombonat ut på en gång, synd att man inte ser det så mycket själv innifrån bara.

Emma, bara så du vet så är man en tönt om man inte skaffar gymkort på StepIn. Fatta vad jag och Andrea kommer pumpa musklerna och relaxa sinnet där medan du nöter sönder asfalten i Östersund med dina löparskor och dessutom fryser stjärten av dig när det är -30°C. Tänk på miljön i vinter dessutom, ska det asfalteras om här två gånger om år eller? Nej, StepIn är helt klart det hälsosammaste och miljövänligaste valet - alla kategorier!



» Ödet ger oss släktingar, vänner väljer vi själva.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det nog avgjort.. StepIn it is ;)

2010-10-24 @ 12:51:19
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Andrea

Yes, Yes, Yes! Älskar din övertalningsförmåga Jennifer:D

2010-10-26 @ 10:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0