Dags att börja.

Okej, det blev inte en riktigt lika tidig morgon som planerat, men nu är både promenaden och frukosten avklarad så jag kan börja plugga. Hoppas på att hinna med en del renskrivning och gärna också lite förståelse idag, det här med förståelse börjar ju bli ganska väsentligt med tanke på att det snart bara är en vecka kvar till tentan.

Efter den här tråkiga pluggdagen ser jag framemot ett grispass på gymmet och några längder i bassängen innan jag sätter mig och somnar i kanelbastun på relaxen. Nej, nu har nog den akademiska kvarten passerat, dags att sätta fart.

Jag får ju aldrig träffa älsklingslaura nu för tiden, skruttan min.



» Det är ofömuftigt att alltid vara förnuftig, men det är ingen ursäkt för dumhet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Marie

Din älsklingsLaura har precis avverkat sin 4:e lunginflammation...den 3:e bara i år...känns inte bra det här.

2010-10-26 @ 10:04:19
Postat av: Jennifer

Nej, hon börjar bli gammal och skruttig gosfian.

2010-10-26 @ 10:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0