Vill jag ens?

Jag är så sjukt förbannad, arg, besviken och ledsen på mig själv. Jag har aldrig någonsin skrivit ett prov utan att få ett godkänt resultat, men nu är den trenden bruten. Jag är så arg. så. arg. så. arg. så arg. Och besviken. Jävla skit, jävla jävla skit. Nu ska jag gå och dränka mig i badkaret, eller varför inte hoppa från balkongen. Skit.

Helt plötsligt undrar jag vad jag håller på med. Vill jag ens det här?



» Man är alltid så lycklig eller olycklig som man tror.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla nån, ett jävla ig är ingenting vet du väl? Det är bara att hoppa på det igen! Fast den här gången så ska du känna som så att nästa prov ska utdomineras, krossas, ja fullkomligt slaktas! Ett IG är ingenting, tro mig. Det här fixar du :)

Mvh



Pontus

2010-11-04 @ 16:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0