Ändå inget bättre.

Jag har ju ändå inget bättre för mig, börjar föreläsningen vid ett, så jag kan ju lika gärna vara lite bloggeffektiv idag. Halsduken jag stickar är snart klar, mamma visade mig ytterligare en gång igår hur jag maskar av den, hoppas bara att jag lyckas knyppla ihop det själv när det är dags. Det vore ju tråkigt om det blev kortare och kortare för varje gång man använder den på grund av att den resmats upp liksom..

Öh, ja. Efter föreläsningen blir det nog stan en sväng, det är ju en del saker som skulle behöva inhandlas. Rätt viktiga saker också, så det får inte faila för mig idag - jag måste hitta det jag ska!

Uhm. Ja. Vad ska jag hitta på mer?! Det har inte hänt nåt utöver det vanliga idag riktigt, morgonpromenad och gröt efter det. Och sen fastnade jag här. Ovanligt? Näääh.

 

Sex minusgrader imorse när jag var ut och gick, myyysigt!



» Bättre ensam än i dåligt sällskap.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad är det för viktigt du måste köpa då? <3

2010-11-08 @ 12:17:19
Postat av: Jennifer

Deeeduuu <3

2010-11-08 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0