Myslunch.

Efter jag varit och fixat lite slingor i håret var det lunch på Kina som gällde, och då följde pussan med! Det var jättemysigt att träffa Lina igen, jag saknar ju henne när jag är där uppe i Östersund. Sjukt mätt blev jag av den där lunchen i alla fall, kunde rulla därifrån och jag är mätt fortfarande. Dessutom gillar jag och pussan att göra det vi är bäst på, det vill säga äta sushi tillsammans. Och just det, jag blev ju nyckelkund hos Swedbank också, pussan har ju praktik där och då blev jag sån där nyckelkund bara för att hennes handledare ska gilla henne lite extra mycket. Vad gör man inte liksom..

pusssss.


» Att lyssna väl är nästan att svara.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0