Idétorka.

Lagar mat, det får bli träning lite senare ikväll. Slänger ihop en omelett av lite allt och ingenting, snacka om idétorka vad gäller middag.. Men ja, plugget har väl gått sådär. Fått en del gjort i alla fall, och jag fattar också. Eller, det går inte in i ena örat och ut genom det andra i alla fall.. Alltid nåt! Men jag är lite dålig på att göra min egen planering, så jag har åt mål att sikta på för en dag.. Får nog jobba lite på det, så att det faktiskt går att bli "färdig" för en dag.

Vi tar en old one. Eller ja, den är från förra julen. Kanske skulle bli brunett igen ändå?! Det är i alla fall HÖG tid att göra nåt åt håret. Hmm..



» Man föredrar att tro på det man helst håller för sant.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0