Klura lite.

Bondemyset hos Patrik förvandlades till ett big fail på bondefronten, men det var mysigt ändå. Vi kollade på filmen Upp då hans teve inte riktigt ville samarbeta med kanalerna. Nu är jag lite lagom trött, ger den här dagen lite till tid vid datorn innan det får vara dags för sängen. Jag snoozade nästan lika länge imorse, men å andra sidan glömde jag att tänka att jag skulle gå upp och baka en kaka. Får se hur det funkar imorgon bitti, kanske får hänga en chokladruta i taket.. Meeen, när man är sådär trött som jag är nu när klockan ringer, då öppnar man inte ögonen.. Då slår man argt av alarmet i blindo. Jag får nog klura på en lösning till det där I-landsproblemet.

Jag bjuuuuder på den. Varsågoda, ni får dra på munnen!



» Drömmar utmanar själen om vi drömmer för länge.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0