Utan att ljuga.

Dagens föreläsning började med att läraren pratade en del om budgetprocesser and so on. Han drog några exempel, som vanligt, och när han frågade, "hänger alla med", som vanligt, så hände nåt som inte var lika vanligt.. Jag nickade - UTAN ATT LJUGA! Jag blev så lycklig av att ha hängt med i resonemanget att jag gärna hade ställt mig upp och högt sagt att jag fattade. Dessutom hade jag gärna hoppat lite på ett ben eller så.

Nu har jag varit på gymmet en sväng, kände att det kunde behövas. Så nu blir det hemgjorda köttbullar, potatis och brunsås till middag och sen är det back to work en stund till. Tänkte kötta på med lite fler instuderingsfrågor, nångång måste det ju få ett slut..

Jag hade fått ett mail av systeryster häromdagen, hon tyckte jag kunde behöva lite nya tillskott bland ordspråken jag klickar ut i mina inlägg. Hon och jag är ju rätt så olika när det gäller en del saker, eller ja, ganska många saker. Därför var det så roligt när jag såg det här ordspråket i mailet, det är liksom.. Tina.. För hon har oftast ingen aning om nåt. (Ta inte illa upp nu, du vet ju vad jag menar. pusspåre)

Hade jag haft en bild på mig och Tina hade ni fått se den, men jag och Emmsen är mycket snyggare så det gjorde inte så mycket. (Och förresten är jag död i helgen när jag ska hem om Tina skulle ha sett sig själv här..)



» Det man inte vet, har man ingen aning om.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Halloj,



Skickat mail till dig??? Har jag??

Det hade jag ingen aaaning om!

Nja död vet jag inte men lite lätt misshandlad..kanske.

Pusspåre själv



Pusspåre

2010-11-23 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0