Spontantitt.

Åh, Andrea kom förbi på en spontantitt och tog en kopp te. Det innebär att hon räddade mig från en massa tråkigt plugg som jag förvisso får ta itu med nu istället, men det var skönt att prata av sig lite. Det började ju trots allt bli lite abstinens när vi inte hunnit ses sen i fredags.. (Hur ska det gå över jul och nyår?!)

Som sagt, instruderingsfrågor - duschen - sängen.

Det ska snart bli så kallt så jag får plocka fram min nya vinterjacka, det ska bli så mysigt att ha den att krypa ner i. Då slipper jag det kalla skalet ovan som jag klarade mig med hela förra vintern utan att frysa.. Undrar hur det gick till, tar mig knappt till skolan nu (max 2 minuters gång jämfört med Ljusdals 20 minuter) innan jag stelnat.


Återigen ett nutidens ordspråk.
» Det finns inga dumma frågor, bara dumma människor.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0