Självklart för den ena.

Satt och pratade med Emma och Andrea förut ikväll, och jag konstaterade att vissa saker som verkligen är helt självklara för den ena inte är riktigt lika självklara för den andra. Så Andrea fick reda på att det finns internet även hemma i skogen hos mig, så för att citera den söta till höger i bild, "Jaha, finns det internet, men dåså.." (Vi ska nämligen skriva ut en virkningsbeskrivning på hennes blivande mössa). Sen visste inte Emma riktigt vad hon skulle tro när jag och Andrea konstaterade att det krävs en del planering då man ska duscha i ett hus som värms upp av vedeldning. För att citera den söta här till vänster i bild, "Asså, jag vet inte ens hur mitt hus är uppvärmt..."

Men jag gillart.

» Endast vårt tvivel ökar med åren, inte vår övertygelse.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: ammi

Du har verkligen hittat fina vänninor! Lycka till i studierna!!!

2010-11-07 @ 18:03:35
Postat av: Jennifer

Ja, de är toppengoa! Tack för i fredags och tack igen! :)

2010-11-07 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0