Se där.

Instuderingsfrågorna är avklarade, det tog sin tid men nu har jag en hel del teori i botten. Jag har dessutom hunnit byta till julgardiner i köket, hade ju bestämt att jag inte skulle ha några julgardiner där men konstaterade att det var ett måste för att få julkänsla här hemma. Jag har dessutom strukit lite dukar och bytt ut och grejjat, och klockan är bara halv ett. Nu väntar föreläsning i två timmar, sen återstår att se hur effektiv eftermiddagen blir. Parasiterna i magen är ingen misstanke längre, utan ett faktum, så träningen kanske är att ta sig vatten över huvudet.


Solen skiner idag, hinner inte riktigt med promenader då den är framme.

» Ensamheten skulle inte vara så illa om man bara hade någon att dela den med.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0