Så trög.

Okej, föreläsningen gjorde det inte bättre. Han är så trög så trög så trög, så istället för att nån enda gång komma fram till det vi egentligen behöver få se hur det funkar - typ redovisning av bolagsskatt och bokslutstablåuppställning - så ältar han ALL löpande bokföring innan man kommit fram till de momenten. Jaja, jag tror det får bli så enkelt att jag skiter i det som har med skatt och tablå att göra, så hoppas jag att jag kan det andra istället. Inte för att det finns så mycket poäng att spela på under tentan då, tablån var typ 36 av 100 poäng på övningstentan vi fått, och då är E 50. Men snälla snälla snälla, ge mig bara ett E!

Nån som vill grilla korv på torsdag klockan 13.oo? Jag har eldtännet.



» Som regel undviker jag frestelser – om de inte är oemotståndliga.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0