Otillräckligt.

Jag tror det börjar bli dags för att offra lite tid åt en sovmorgon, en ordentlig sovmorgon då klockan inte väcker mig. Jag är så galet seg på morgnarna nu, det går bara inte att sluta snooza. Hoppas jag återhämtar mig lite i helgen, annars blir det en tuff vecka nästa vecka. Men dit är det ju långt, innan dess väntar en massa annat. Det som väntar för stunden är i alla fall lite plugg innan föreläsningen som är 12.oo - 15.oo. Efter det skulle jag behöva ner på stan, men ska jag hinna träna får jag nog strunta i det. Denna tid som aldrig räcker, och folk bekymrar sig för att oljan ska ta slut?!..

Och skidorna skulle det ju också vara trevligt att ta premiärturen på..



» Konferenser är absolut nödvändiga om du inte vill ha någonting gjort.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0