Nåt så nördigt.

Lyckades ta mig ut på en morgonpromenad idag också, även om det var ganska lockande att ligga kvar i den varma sängen. Nu har jag fått i mig frukost och klätt på mig dubbla koftor, (jag är inte van att frysa såhär mycket, förstår inte vad som hänt..) så nu är jag redo för lite plugg. Äter nog lunch i stan innan vi åker hemöver och jag tror jag ska satsa på nåt så nördigt som att plugga i bilen. Det är ju trots allt två timmar och när man sitter fast i bilen kan man ju bara inte komma på att man ska springa iväg och göra nåt annat. Jag tror faktiskt metoden kan funka..



» Längtan efter framtiden innebär en önskan att undfly nuet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas du får en fin helg "hemma"!!

Hälsa familjen från oss! <3

2010-11-25 @ 12:10:05
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0