Några kvar.

Hupp hupp, middagen är avklarad för kvällen och det finns några timmar kvar att mala på med instuderingsfrågor. Att jag skippade gymmet för att plugga tränger jag så gott det går bort, jag får bara inte göra så men vill samtidigt passa på att nöta på med frågor en dag då det faktiskt känns relativt effektivt. Dessutom är det föreläsning i tre timmar både imorgon och på onsdag, så det blir ju ingen mer heldag förrän på torsdag. Sen återstår det att se hur mycket heldag torsdagen blir med tanke på att vi kanske åker hem redan då.

Fasar lite för helgen, hur ska jag få nåt effektivt pluggat då mosters lillskrutt Emmsen kommer tvinga mig att åka pulka minst en hel dag, (läs: Jag kommer tvinga Emmsen att åka pulka med mig en hel dag), och Sambo kommer vara mystillgänglig hela tiden?! Det återstår att se, det blir förmodligen svårare än alla uppgifter i boken..

Nej, dags att återgå till arbetet, fyrtiofyra sidor är skrivna och det väntas förmodligen dubbelt upp innan det är färdigt.



» Okunskap ligger inte lika långt från sanningen som fördomar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0