Mer hjälpsam.

Har haft en relativt effektiv morgon även om allt som hade behövt göras inte blev gjort. Det jag lyckades med var i alla fall att slita mig upp från det varma täcket för att ta den där morgonpromenaden, och så har jag tvättat fem maskiner med. Ska snart ner och hämta tvätten, hoppas det hunnit bli torrt. För övrigt var det Jonas som tog den här tvättiden, han skulle minsann tvätta idag på morgonen. Klockan åtta fick han en vag hint medan han fortfarande låg och myste under täcket att han redan missat en timme av tvättiden.. Sen fick han ytterligare en hint om att jag skulle ordna det åt honom. Men det är ju trots allt vår treårsdag, så idag kände jag mig mer hjälpsam som ryckte in åt hans trötta sinne istället för tjurig för att jag trots allt åkte på att fixa det.

Och han är iväg och fixar nån present eller nåt nu inför sen idag, jag som tyckte att jag var sent ute igår.. ^^



» Ödet leder den villige, släpar den ovillige.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0